Just To Cool For School

19 januari 2007

ER

Den här dagen har fyllts med besök först på vårdcentralen vid 10.40, sen var jag hemma i typ två minuter och sen åkte vi till Karolinska, varifrån vi kom hem för ungefär en halvtimme sen. Var där i sammanlagt fem timmar och det är en otroligt lång historia som jag verkligen inte orkar redogöra för. Jag lämnar er med de här smakproven: Pungdragning, en väldigt snabb proffsbrottarkarriär för Simons del och en gammal knarkad alkis iförd stora regnbyxor med hängslen och gummistövlar (bara, alltså). No questions asked.

För övrigt så avskyr jag sjukhus, dock finns det alltid tillfälle för att desinficera händerna, vilket man gör alldeles för sällan.

Etiketter:

3 kommentarer:

Klockan 00:26 , Blogger Amelie sa...

äsch det är inget vidare allvarligt, bara Simon som har varit i en lite väl vild brottningsmatch med en kompis dagen före nyår och lyckades med att få en skum skada. det kommer att bli bra, men han behövde göra ultraljud osv så vi fick åka till akuten.

 
Klockan 02:36 , Anonymous Anonym sa...

tråkig du är Amie. Som du målade upp bilden kunde jag ju varit i slagmål med en knarkare och blivit dragen i pungen osv osv osv... Inte för att det skulle varit så roligt iofs, men men... :)

 
Klockan 22:19 , Blogger Amelie sa...

Ja om man räknar alkohol som knark så är det ju ganska nära verkligheten i alla fall.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida