Just To Cool For School

16 januari 2007

Okej, tänkte ta och försöka skriva något vettigt för ovanlighetens skull. Okej.. hmm.. jo just det: Vi är inne på sista veckan på höstterminen nu, vilket innebär avslutande av två olika kurser. Den ena, Elektronisk dokumenthantering I, hade vi redovisning på igår. Examinationsuppgiften var att basgruppen skulle göra en hemsida. Vår var snyggast i seminariegruppen, vilket egentligen inte säger så jättemycket eftersom de andra två inte var sådär jätteheta. Vår kod var såklart snyggast också. Men som vanligt på det fina bibliotekarieprogrammet så krävdes det inte sådär jättmycket förberedelse för redovisningen (dock hade jag behövt förbereda mig eftersom jag totalt hade glömt vad jag skrivit) och jag och Ullis (kursare) satt mest och browsade bland skor och andra div saker (typ Ellos) under större delen av tiden. På torsdag har vi dugga också, vilket inte heller verkar bli så ansträngande, så jag ska nog bara ögna igenom lite saker och så blir det nog bra.

Imorron får jag för övrigt csn. Och på torsdag får med, men det är en annan historia. I alla fall så ska jag verkligen go bananas med shopping, efter att jag har betalat uppåt 9-10 000 i räkningar that is. I alla fall så har jag varit på projekthumör sen igår kväll, så jag tänkte köpa en hög med tyg och sy lite saker. Känns verkligen som att jag borde sy mer allmänt, varför inte när man kan liksom? Plus att om man syr kläder själv så kan man få dom precis som man vill. Som jag tänker just nu så ska jag sy en jacka i munkistyg, en hängselklänning, en enkel trikåklänning och någon typ av klänning till soaréen som vi antagligen ska styra upp till nästa helg. Fett med 30-talsinpirerat har jag på g alltså.

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida